donderdag 2 januari 2020

Tweede Kerstdag, maar dan anders

Tot een paar jaar geleden was Kerstmis eigenlijk altijd een vooraf besproken aangelegenheid. Eerste Kerstdag vierden we met heel de familie bij mijn opa en oma van vaderskant en Tweede Kerstdag bracht ik door bij mijn toenmalige schoonfamilie.

Eerst veranderde Tweede Kerstdag door een relatiebreuk voor mij. Hierdoor besteedde ik onder andere een Tweede Kerstdag bij vier wildvreemden die via Nieuw Mensen Leren Kennen een avondje tapas eten en Kolonisten van Catan spelen organiseerden.

Daarna verhuisden mijn opa en oma waardoor we niet langer met zijn allen bij hen konden eten.

Hierdoor werd Kerstmis qua planning telkens weer een kleine verrassing. Dit jaar was Eerste Kerstdag voor een etentje met het gezin, aangevuld met mijn vriend en mijn oma.

Tweede Kerstdag deden mijn vriend en ik anders dan anders. Geen etentjes met familie, maar een uitje naar Ouwehands Dierenpark in Rhenen. Daar wordt momenteel namelijk het China Light Festival gehouden.

Gewapend met camera's gingen we op pad. Uiteraard was mijn camera half leeg en had ook mijn telefoon weinig batterij meer. Maar toch heb ik een paar mooie plaatjes kunnen schieten.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten