vrijdag 17 maart 2017

Dear Jane - deel 1

Het borduren van de Dear Jane quilt stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Hoewel ik nog twee projecten heb liggen om door te pitten, ben ik tijdens de kerstvakantie toch begonnen met het borduren. De verleiding was te groot.....
 
Bijna drie maanden later heb ik het eerste deel van het patroon af.  Nog 19 delen te gaan. In dit tempo ben ik nog wel even zoet. Helemaal omdat ik in de tussentijd ook nog een babyquilt voor een goede vriendin ga maken.

 
Van een mede quiltster/borduurster begreep ik dat er wat fouten in het patroon zitten. In het eerste deel ben ik er al drie tegen gekomen. Voor de mensen die het ook leuk vinden om de Dear Jane te gaan borduren, heb ik de verbeterde blokken uitgetekend (links oud, rechts nieuw). Dan hoeven jullie het zelf niet meer uit te zoeken. Wel zelf nog even nakijken, want ook ik kan natuurlijk foutjes maken.
 




2 opmerkingen:

  1. Dit wordt een mooi borduurwerk. Veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nina, dank voor je reactie! Jij hebt ook genoeg mooie borduurwerken op je blog staan. Leuk om een handwerkende leeftijdsgenoot tegen te komen.

      Groetjes,
      Renee

      Verwijderen