dinsdag 25 december 2018

Boek met een verhaal

Vrijwel alle boeken die geschreven worden, hebben een verhaal. Dit boek is daarbij geen uitzondering. En het verhaal is dusdanig goed geschreven dat ik het zeker aan anderen zou aanraden. Vooral aan liefhebbers van detectives!

 
Maar dit boek heeft een tweede verhaal. En dat is begonnen toen de eerste eigenaar een berichtje achterliet in de kaft en het boek na het lezen waarschijnlijk achter heeft gelaten in een hostel in Nieuw-Zeeland. Daar heeft de tweede lezer het boek uit de kast gepakt (dit schijnt een gewoonte te zijn in hostels). Waar hij heeft achter gelaten, weet ik niet. Zelf heb ik het boek gehad van mijn buurvrouw toen zij met haar vriend naar Canada emigreerde. Zij heeft het boek uit een hostel in Australiƫ toen zij zelf een boek achterliet.

 
Waar ik het boek ga achterlaten weet ik nog niet. Wel hoop ik dat de volgende lezer ook een berichtje achterlaat voor de volgende lezer en dat het verhaal zo wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten