woensdag 6 december 2017

Haak in!

Mijn babyquilt ligt even stil omdat ik op de levering van de stof voor de achterkant wacht. Het borduren kwam me na twee maanden wel een beetje mijn neus uit. En van vier of vijf uur per dag punniken word je ook wel wat simpel.

Het is erg verleidelijk om dan aan een nieuw project te beginnen. Zeker omdat ik afgelopen weekend twee tassen met wol van mijn tante kreeg.

Maar..... 2017 nadert zijn einde en ik wil eerst wat dingen afronden om wat opgeruimder aan 2018 te beginnen.

Er ligt me al maanden een UFO haakwerk vanaf de salontafel aan te kijken. Aan het begin van het jaar begon ik er vol goede moed aan.

Nu ben ik niet helemaal zeker van de gekozen kleur, het patroon zit vol fouten, had ik de verkeerde maat gekozen en tot overmaat van ramp was de haaknaald die in het patroon stond te groot om met mijn haaktechniek de juiste steekverhouding te krijgen.



Omdat ik de wol niet ongebruikt af wil danken, heb ik het project weer opgepakt. Eerst afmaken en het eindresultaat bekijken. Mocht het niet bevallen, kan ik het altijd nog weggooien of er iemand anders blij mee maken.

Hebben jullie ook UFO die als AFFO 2018 ingaat?

2 opmerkingen: